Language
OC Centrál Československej armády 29, Prešov Po - Pia: 7:30 - 21:30 So: 8:00 - 20:00 Ne: 14:00 - 20:00
ANT Kardiofitness

Skupinové cvičenia

Indoor Cycling

Pohybová aktivita, ktorá má blízko k cyklistike. /ďalej len IC /. Cieľom IC je veľký tréningový úspech pri maximálnej zábave a s čo najväčšou zdravotnou orientáciou. IC je modernou formou vytrvalostného tréningu v skupine pod vedením inštruktora za sprievodu motivujúcej hudby. Je skvelou formou aktívneho odpočinku, relaxácie a zábavy. IC ponúka kvalitnú kondičnú prípravu pre rekreačných a výkonnostných športovcov, umožňuje stimulovať konkrétnu tréningovú záťaž a rozvíjať nielen vytrvalosť, ale aj rýchlosť, silu a výbušnosť a vypracovať kondičnú prípravu na mieru.

 Indoor Cycling je cestou:

- k zastaveniu poklesu telesnej zdatnosti
- k rozvoju a rastu výkonnosti
- k redukcii hmotnosti (výdaj až 900kcal za jednu IC hodinu!)
- k aktívnemu životu bez rozdielu veku
- ku kvalitnému životu osôb so zdravotnými obmedzeniami
- k rehabilitácii a rekondícii po úrazoch.

V sále IC TOMAHAWK je pripravených 20 stacionárnych bicyklov Tomahawk S-série, spĺňajúcich kritériá najnáročnejších klientov. Taktiež je sála pre IC vybavená odvetrávaním a v letných mesiacoch klimatizáciou.

60+

Cvičenie určené seniorom ako návod na zlepšenie kvality života aj vo vyššom veku. Posilníte svoje telo aj psychiku. Program obsahuje pohybové, dýchacie a relaxačné cvičenia. Vychádzame z princípov zdravotnej telesnej výchovy. Súčasťou cvičenia sú prvky kondičnej prípravy na precvičenie celého tela, uvoľníme krčnú chrbticu, zlepšíme  pohyblivosť ramien, hrudníka, spevníme brušné svalstvo a svaly panvového dna, rozhýbete vaše  bedrové kĺby, spevníte kolená a už po pár cvičeniach pocítite zvýšenie vitality. 

 

Buďte aktívni v každom veku, vaše  telo pohyb potrebuje, začať nie je nikdy neskoro. Skupinu cvičencov v ANT tvoria klienti vo veku 60 až 80 rokov.

Zdravotné cvičenie chrbtice (trx chrbtice)

Cvičenie určené všetkým, ktorí chcú zlepšiť svoj zdravotný stav, odstraňuje dôsledky zdravotného oslabenia, zvyšuje funkčnú výkonnosť. Pod odborným vedením pokračujete v cvičení po skončení rehabilitácie a poúrazových stavoch. Ponúkame vám jedinečné cvičenie pri všetkých zdravotných  problémoch vo forme skupinového alebo individuálneho cvičenia. Presvedčíte sa, že vás nemusí bolieť chrbát pri rannom vstávaní, naučíme vás kompenzovať pracovné zaťaženie, zbaviť nadváhy, správne cvičiť a osvojíte si školu chrbta.

Pilates

Cvičenie pre dokonalú postavu, autorom ktorého je Joseph Pilates a v  súčasnosti je mimoriadne úspešným programom na celom svete. Pilates je nielen cvičenie, ale aj spôsob, ako ovládať svoje telo, vyrovnať svalové disbalancie a posilniť stabilizačný svalový systém. Pri cvičení sa kladie dôraz na správne dýchanie  a správne ovládanie svalov tak, aby  ste Pilatesove dýchanie dokázali používať podvedome pri každej námahe. U nás si tieto cvičenia osvojíte postupne v hodinách pod odborným vedením kvalifikovaných cvičiteľov.

Na cvičeniach pilates taktiež používame pomôcky - novinku pilates roller (masažny valec).

TRX tréning

Training resistance exercize -TRX závesný systém je originálne náradie využívajúce hmotnosť cvičenca pre záťaž pri cvičení. Cvičenie buduje svalovú silu, rovnováhu, flexibilitu a aktivizuje  stabilizačné svalstvo počas celej doby cvičenia. Intenzitu cvičenia meníme uhlom postavenia / sklonu / trupu oproti závesu TRX. Pomocou TRX precvičíme celé telo vrátane hlbokého stabilizačného systému (CORE). TRX je určený pre cvičencov všetkých fitnes úrovní, od začiatočníkov po vrcholových športovcov. Cvičenie na TRX spĺňa všetky požiadavky kvalitného funkčného tréningu.

V ANT využívame 20 závesných systémov TRX v skupinovej forme cvičenia.

Funkčný tréning

Definujeme ho ako súhrnné cvičenie, ktoré zapája do činnosti maximálne množstvo svalových skupín pri napodobňovaní základných pohybových stereotypov / tlak, ťah, rotácie, výpad, drep, predklon /.Funkčný tréning predstavuje modelovú situáciu zahrňujúcu zrýchlenie, spomalenie a stabilizáciu svalových skupín  vo všetkých troch rovinách pohybu. Tréning vedie k vyššej svalovej rovnováhe, pozitívne napomáha kĺbovej stabilite a výrazne prispieva k prevencii zranení pohybového aparátu, prioritne sa zameriava na súčinnosť nervového a svalového systému. Funkčný tréning prebieha formou  skupinového tréningu. Medzi základné formy funkčného tréningu zaraďujeme voľné kladky, jednoručné činky, medicimbal, fit loptu, disbalančné podložky, záťažové vaky, expandery, kettlebells. Dominantnou vlastnosťou funkčného tréningu  je využívanie vlastnej hmotnosti cvičenca ako záťaže alebo odporu pre dosiahnutie zvýšenia relatívnej sily.

Joga

V ANT Kardiofitness Vám ponúkame klasickú (hatha) jógu, ktorá je určená pre ľudí, ktorí hľadajú pohybovú aktivitu pre kompenzovanie svojho pracovného a fyzického zaťaženia. Jóga je typ cvičenia ktorý Vás ukľudní, narovná a uvoľní všetky svaly a kĺby, dodá telu energiu. Je to systém cvičení založených na posilňovaní, spevňovaní a naťahovaní svalov celého tela. Zvyšuje svalovú silu so súčasným zlepšením kĺbovej pohyblivosti, zdokonaľuje držanie tela, zlepšuje pohybovú koordináciu, harmonizuje duševnú a telesnú rovnováhu. Kvalitná hodina nie je len úžasný tréning pre telo, ale tiež Vás pohladí na duši. 

Cvičenia pre tehotné

Cvičenie je určené všetkým budúcim mamičkám v ktoromkoľvek štádiu tehotenstva (po konzultácii s Vašim gynekológom). Tréningy sú vedené PhDr. Magdou Antošovskou, ktorá má dlhoročné skúsenosti v oblasti  zdravotnej telesnej výchovy, rehabilitácie a kombinovania rôznych metód cvičenia. Cvičenia sa zameriavajú na zmiernenie bolestí chrbtice, odstánenie stuhlostí, zlepšenie držania tela, prevenciu kŕčov a opuchu nôh, posilnenie chodidiel, jednoduchšie zvládanie starostlivosti o dieťa po pôrode, rýchlejší návrat do pôvodnej formy a oblečenia. Hlavným cieľom týchto cvičení je zvýšiť pohyblivosť pánvového kĺbu pre zvládnutie narastajúcej záťaže a dostatočnej pružnosti pri pôrode. 
 
Ako tip pre Vášho partnera máme ponuku skupinových cvičení (ktoré prebiehajú súčasne v čase cvičení pre budúce mamičky), alebo posilňovňu.

ZUMBA

Tanečný fitnes program, ktorý vytvoril kolumbijský tréner a choreograf Alberto Perez. Zumba predstavuje aeróbny tréning, v ktorom sa striedajú pomalé a rýchle skladby. Tepová frekvencia sa po dobu tréningu udržuje v aeróbnej zóne (rozvoj kondície a vytrvalosti, posilňovanie srdcovo – cievneho systému). Zaťaženie sa zvyšuje alebo klesá s meniacou sa skladbou. Hodina Zumby trvá 60 minút, začína sa warm-upom a pokračuje tanečnou párty v rytme latinsko-amerických tónov. Lekcia končí pomalou skladbou, keď sa vykoná cool down (zníženie tepovej frekvencie) a dôležitý strečing. 
 
Choreografie sú tvorené na princípe vytrvalostného intervalového tréningu s cieľom vyformovať a posilniť celé telo a zároveň spaľovať tuk.

ALL INCLUSIVE STEP

Tieto hodiny sú jedinečné svojim konceptom, ktoré vytvoril náš skúsený, dlhoročný inštruktor Peter Oborník. Jedná sa o spojenie tanečného step aerobiku a posilňovania, to všetko v rytme skvlej hudby a pozitívnej energie inštruktora. Počas hodiny prejdete niekoľkými fázami - od zahriatia cez tanečnú choreografiu až po posilňovaciu časť a strečing. V posilňovacej časti sa tréner zameriava o spevnenie najproblémovejších ženských partií (sedacie svaly, stehná, bruško). Takže milé žienky a dievčatá, pokiaľ sa chcete naozaj dobre odreagovať, zabaviť a zároveň si príjemne zacvičiť vyskúšajte hodiny All Inclusive Step.

 

KETTLEBELLS tréning

Cvičenie s kettlebellmi predstavuje unikátny, všestranný typ tréningu ako pre mužov tak i pre ženy. Je to neskutočne účinný nástroj na nadobudnutie sily, rýchlosti, kondície, pružnosti a zároveň straty telesného tuku. Táto sympatická delová guľa s rúčkou (ako sa zvykne opisovať) v sebe skrýva veľké možnosti. Cielene ich využívajú ľudia rôznych zameraní – od vrcholových športovcov, cez armádne zložky, policajtov, hasičov, holywoodske celebrity, až po obyčajných ľudí nezáležiac na ich fyzickej zdatnosti. Tréning spočíva v špecifických cvikoch pôsobiacich na viacero svalových skupín súčasne pričom tieto cviky sú telu prirodzené a človek ich bežne využíva v každodennom živote. Na rozdiel od klasického posilňovania, pri ktorom sa sval izoluje, kettlebelly vyžadujú koordináciu viacerých svalov zároveň. Podstatou je snaha skombinovať dýchanie a pohyby, spolu so schopnosťou ovládať záťaž a rovnováhu. Výsledkom je odolné, zdravé telo s výdržou a silou. 

TABATA

Podstatou tabaty je striedanie cvikov v pevne daných časových cykloch záťaže a odpočinku. Najpoužívanejší interval je 20 sekúnd cvičenia a 10 sekúnd odpočinku. Je to verzia vysoko intenzívneho intervalového cvičenia. Tabata je výbornou voľbou pre všetkých, ktorí chcú neustále zlepšovať svoju kondíciu. Tento typ tréningu sa odporúča i tým, ktorí chcú schudnúť.  Výhodou tabaty je to, že klient si sám vyberá či si chce počas intervalu siahnúť až na dno svojich síl alebo si len príjemne, taktiež intenzívne zacvičiť. Samotné cviky sú kombinované tak aby sa na jednej hodine precvičilo celé telo komplexne. Čo je isté, že správne vykonaná tabata je zárukou spálenia vysokého množstva kalórií a že spaľovanie ďalej prebieha aj po ukončení hodiny.  Výsledkom cvičenia tabaty bude pre Vás silné, zdravé a funkčné telo. 

GLADIÁTOR tréning

Cvičenie z dielne ANT Kardiofitness. Charakter tohto cvičenia patrí do skupiny funkčných tréningov. Cvičenia prebiehajú na FTS - stanici funkčného tréningu, ktorú vlastníme ako jediný v Prešove. Gladiator tréning je súhrn cvičení, pri ktorom zapájate maximálne množstvo svalových skupín. Tréning svojou vyváženosťou cvičenia odstraňuje disbalanciu zapríčinenú jednostranným zaťažovaním pri športovej aktivite a urobí z Vás pravých gladiátorov. Cvičenie je vhodné pre mužov aj ženy avšak nie pre úplných začiatočníkov. 


Add your Content here

Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu.